Monday, December 31, 2012

SELAMAT TAHUN BARU 2013

Salam kasih syg...
Mana2 page baik Facebook, Twitter, blog n anything rata-rata semua mengucapkan selamat tahun baru.. Tanpa melepaskan peluang yang ada dan menggunakan saki baki tahun 2012 yg ada aku juga ingin mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2013.. Yang pasti tahun 2012 memberi macam rasa dalam kehidupanku sebagai seorang pelajar, anak, isteri dan juga ibu.. Liku-liku 2012 akan terus menjadi kenangan. segala kelemahan akan diperbetulkan, mana yang baik dikekalkan. Dalam memperkatakan tahun baru rata-rata akan bertanya apa azam tahun baru. Untuk aku, azam tahun baru (1) aku harap dapat berhijrah ke arah yang lebih baik dari segi menunaikan tanggungjawab terhadap Allah, suami, anak dan keluargaku serta mentua.. (2) memperbaiki kelamahan dalam pengajianku.. Bagi aku tempoh 2012 adalah tempoh di mana aku menyesuaikan diri dengan kehidupan sudah berkeluarga sendiri. diharap 2013 aku lebih cekap mengurus rumah tangga di usia mudaku.. Insyaallah.. Semoga bertambah usia bertambah jualah amalan kebaikan.. =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Jom Tengok!