Monday, March 03, 2014

PENGALAMANKU bersama PERLA COFFEE

Hahai uolls di luar sana...
Before this aku memang tak pernah mention nak share pasal Perla Coffee (PC) kan?
So, ni nak dijadikan cerita dalam minggu lepas aku dah start consume PC ni.
Macam orang lain jugak aku macam ragu-ragu nak ambil. Berkesan ke tak produk ni kan.
Makanya sebelum aku mengambil keputusan untuk beli aku tengok dulu bahan dia, testimoni dan komen-komen diorang yang dah pernah guna. Rata-rata mengatakan PC ni bagi kesan kat diorang. Cerah Gebushhhhh katanya.. ehehe
EH, cakap punya cakap apa PC ni sebenarnya kan?
Ni la dia..

gambo kredit to google


 Kalau tak silap aku yang gambar dalam kotak tu adalah pengasas dia. Lawa kan? So, aku decide untuk consume dalam 3 kotak dulu. Sekotak pun tak habis lagi ni. Ada satu berita akak aku nak bagi sekotak kawan dia punya sebab dia dah banyak sangat makan supplemen and bagi ke aku. Bertambah lagi sekotak. Harini aku dah standby order 2 kotak buat stok. Masyuk!



Apa keistimewaan PC ni sampai aku seakan tergila-gilakannya? Walaupun dia COFFEE tapi dia tak mengandungi kafein. Tu yg bagusnya.
Nak tau lebih baca blog ni.

 KEISTIMEWAAN FORMULA PERLA COFFEE :

Serbuk Mutiara
✿ MUTIARA dipercayai berkhasiat untuk kecantikan sejak ribuan tahun lalu. Para Maharani China menggunakan dan meminum serbuk mutiara sementara Ratu Cleopatra memanjakan diri dengan mandi susu yang dicampur serbuk mutiara. Kelebihan serbuk mutiara ialah melembap, mencerah serta menghaluskan kulit.

Glutathione
✿ GLUTATHIONE sudah terbukti secara saintifik oleh ahli perubatan dapat mencerahkan kulit sekiranya diambil secara berterusan. Pengambilan glutathione secara berterusan akan membuatkan kulit semakin cerah dan putih. Ianya juga dapat membuatkan anda kelihatan 5 hingga 10 tahun lebih muda dari usia sebenar. Glutathione juga merupakan agen pembuang toksin yang paling berkesan.

Asid Hyaluronik
✿ ASID HYALURONIK adalah salah satu rahsia penjagaan muka selebriti di dunia hiburan, ianya diperlukan untuk menentang kedutan atas kulit muka. Asid Hyaluronik memainkan peranan penting ke atas kulit kerana ianya akan mula hilang bermula umur 25 tahun yang menyebabkan kelembapan kulit juga berkurangan. Asid Hyaluronik membantu menganjalkan kulit serta menghalang penuaan.

Kandungan lain dalam Perla Coffee :
- COLLAGEN
- VITAMIN C
- HABBATUSSAUDA
- TOMATO
- KOPI ARABIKA
- KRIMER BUKAN TENUSU

Ok, sehari lepas aku minum PC ni, aku tak nampak sangat perubahan. Masuk hari ke 2 dah dapat rasa kulit getting smooth dan masuk hari ketiga tona kulit makin sekata. Aku ni boleh dikategorikan agak gelap jugaklah. Tapi tak gelap sangat. Kulit sawo matang. Bila nampak ada perubahan tu makin tinggi la kepercayaan aku pada menda ni. Then, masa hari keempat jugak aku lawas buang air. Rasa ringan badan. Lagi satu aku ni jenis mudah mengantuk bila dalam kuliah duk dengar lecturer pot pet pot pet kan. Apa yang aku perasan bila minum PC pagi-pagi badan jadi segar. Tak mengantuk macam selalu. Aku minum malam jugak. Last-last susah tidur. Haha makanya terkedip-kedip jela mata. Lepas dari tu aku stop ambil malam dan tukar ke petang. Nak kata ada kafein diorang mention takde tapi tu la kesannya.

So, sape yang gila kopi tapi nak cantik sekali. Why not uolls try PC ni. Superb! Nak tau review orang lain yang dah cuba jengahlah kat forum ni 

Okay.. selamat gebu, cerah, berseri!!! 

P/s : Bila beli hati-hati sebab ada yang fake. Bila minum takde kesan. Kotak mesti kena ada hologram yang terbaru ni. Kotak lama takde hologram. Belilah dari orang yang dipercayai. Aku beli kat JENTAYU MERAH sebab murah dan dia beli dari stokis bukan atas orang.


12 comments:

  1. Sis.. sy da consume PC hbis sru kotak then at the same time amik kcolly, da sblm lbih amik kcolly. Sy dsiplinkn diri mnum air ksong n siap pkai detox foot patch lg... tp napa still xdpt nmpk kesannya ea?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sis reply dkt personal email sy tau �� fiqahPc@gmail.com

      Delete
    2. Prmulaan ambil perla coffee .. 2sachet sehari.. kotak kdua klau nk save.. ambik 1sachet sehari.. minum air msak 3 liter sehari.. jauhkn minuman ais ..brgas dn aiskrim... tu ja... perla coffee ori memg cpt kesan... blh add wechat nuri/ bunga2234

      Delete
    3. consume Kcolly mna boleh ambil coffee ..minom perla coffee kna mnom air masak byk ..

      Delete
    4. consume Kcolly mna boleh ambil coffee ..minom perla coffee kna mnom air masak byk ..

      Delete
  2. Sis , saya nk tnya mnum PC ni xde pantang ap2 ke ? mcm xbleh minum air teh ke milo ke .. ade tak ? TQ

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Perla Coffee RM36 , Perla Chocolate, RM36, jum order , wassap 0169503401..
    murah- murah..

    ReplyDelete
  5. sya dah cnsme pc nk msuk kotak ke 2... Alhamdulillah..resultnyer sy sgt berpuas hti....heee....rugi x cuba tau...

    ReplyDelete
  6. Perla coffee original here. Price rm34 exclude postage. Visit my ig @nakcantikmehfollow

    ReplyDelete

LinkWithin

Jom Tengok!