Thursday, December 13, 2012

MENJELANG GENAPNYA UMUR 21

Pejam celik pejam celik hampir beberapa minit sahaja lagi aku genap berusia 21 tahun. Yes! Umurku bakal menginjak lagi. Dalam usia muda, saat-saat menanti detik insan tersayang mengucapkan selamat hari lahir amat ditunggu-tunggu tapi setakat ini masih belum aku kedengaran dari sesiapa yang mengucapkan selamat hari lahir untuk diri ini. Buat tahun ini aku tak bercadang nak menyambut dengan meriah. Cukuplah mengucap syukur pada Allah Taala kerana telah menyambung dan memanjangkan usiaku. Dari kecil memang hidupku tidak diajar untuk menyambut meriah bila tiba hari kelahiran. Kebiasaannya mak akan buat bubur merah bubur putih. Aku tetap menanti dan terus menanti ucapan dari orang yang sentiasa bersemadi di hati. Ingat atau tidak akan tarikh bermakna untuk aku ni aku pun tak tahu. Tunggu dan terus menunggu. Wait the entry for 13 minute from now. Daa :)))

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Jom Tengok!