Wednesday, December 05, 2012

Kek Madeline & Sardin Gulung

Amali bagi subjek ERT yang akan jalani pada hari ini akan menguji kemampuan aku dalam menghasilkan kek. Seumur hidup aku, memang aku jarang bergelumang dalam industri pembuatan kek. Chewahhh industri katanya.. Yup betul sekali mmg tak pernah pun. But!!!! for today i need to cook kek madeline. Aku pun tak tahu apa jenis kek ni. Lepas aku search guna pakcik google barulah aku tahu bentuk kek tu. Selama yang aku bayangkan kek tu yang ada ising then kita corak cantik2 atas dia. Bukan rupanya. Anyway wish me luck hasilkan kek ni. Sardin gulung tak risau sangat sonang jah. Urm aku kena wat betul2 nanti sebab soalan ujian amali aku dikenakan untuk menyediakan satu hidangan sepinggan lengkap serta KEK!! kek uollssssssssssSS... tension neuron2 aku.. takut tak menjadi. Ok see u later..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Jom Tengok!