Thursday, December 13, 2012

SELAMAT HARI LAHIR untuk "aku"


Detik 12 malam aku nantikan dengan kehampaan. Ucapan yang dinanti tidak kunjung tiba. Mungkin terlupa agaknya. Biarkanlah. Kehampaan ini akan terubat juga nanti. Tiada kata nak diungkapkan. Tiada marah nak dilepaskan. Tiada gembira nak diraikan. Tiada yang menarik untuk dikongsikan. Perkataan yang sesuai untuk menggambarkan situasi sekarang adalah KOSONG. Apapun SELAMAT HARI LAHIR 'diriku'.. Aku bersyukur hari ini usiaku genap 21 tahun. Jika ditoleh ke belakang banyak perubahan telah aku lalui. Dari hidup single kini sudah berkeluarga, dari berdua kini bertiga. Pengajianku pula sudah masuk tahun ketiga. Menunggu setahun lebih sahaja lagi sebelum menamatkan saki baki kursus yang masih belum aku tempuhi. YA ALLAH permudahkanlah urusan dan jalanku menuju syurgamu. Jadikan aku ibu yang terbaik untuk anakku serta seorang isteri yang solehah buat suamiku. AMIN.

p/s : thanks my chinese friend Lee Chiew Yung be the first person wish me... (Kawan yang banyak sangat tolong dan bersama aku masa aku mengandung dulu. Sanggup menemani dan menghantar aku wat monthly check up sepanjang hubby berada di oversea. Thanks a lot friend)




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Jom Tengok!