Monday, June 10, 2013

Nak muka cantik tak??

Selalu orang pening kepala muka kusam, kering, berjerawat, x bermaya dan sebagainya. Aku pun macam tu sejak bersalin, muka penuh jerawat especially kat dahi, then bila lepas bersalin sikit-sikit jerawat aku hilang. Yang selalu jadi masalah adalah muka aku ni jenis kulit kering. Sangatlah tak selesa bila cuaca panas rasa perit je. Nak apply foundation pun x sedap and x rasa flawless la kata orang... Boring betul bila jadi macam ni.

Then, i tell my mom about this problem. She suggests me to use SABUN MADU PROPOLIS glutahione + collagen... Mula-mula amik endah tak endah je sebab aku tengah pakai Nanowhite, so malas la nak tukar-tukar dah sebab  rasa ok je walaupun x ok mana. But then after aku pergi satu kedai produk kecantikan ni, aku pun belek-belek produk yang mak aku cadangkan tadi. Rasa macam nak try, then beli la bawak balik rumah...

Cakap panjang-panjang tapi lupa pulak nak show kat korang bendanya... jap ye..

Ni dia sabunnya...

Apa kebaikan dia??? And macam mana nak guna???

Sabun Madu Propolis Glutathione + Collagen dihasilkan daripaa gabungan madu, propolis, glutathione dan collagen untuk mendapatkan hasil yang bermutu tinggi dan kaya dengan vitamin E dan C. Sabun Madu Propolis Glutathione plus Collagen mencuci dengan lembut dan membantu menyegar, melembab, menghalus, melicin, menggebukan kulit dan membantu mengatasi masalah kulit jerawat, jeragat dan kulit kering seawal tiga hari. Ia sesuai digunakan oleh semua peringkat umur untuk lelaki dan wanita


Cara penggunaan Sabun Madu Propolis Glutathione + Collagen :-
*Buihkan Sabun Madu Propolis Glutathione + Collagen sapu dan urut perlahan-lahan selama 1-2 minit, Bilas sehingga bersih untuk mendapatkan kesan yang baik.
Gunakan 2-3 kali sehari. Untuk kesan yang lebih baik, gunakan bersama Glow B White keluaran (D'Herbs)


Sesuai digunakan untuk semua Jenis Kulit – Jeragat, Jerawat, Resdung, Kulit kering
lepas je beberapa hari aku pakai, kulit jadi lembap, pori-pori pun makin mengecil, senang dah aku nak oleskan bedak kat muka... i like!!!!.. Thanks DHERBS.... lap u lap u lap uuuuu.. (eh, bukan kau la.. sabun ni ha..).. peace!

5 comments:

  1. Replies
    1. Sis awk pkai skincare ni xberkesan ke atau jd lbih teruk...

      Delete
    2. Sis awk pkai skincare ni xberkesan ke atau jd lbih teruk...

      Delete
  2. Assalammualaikum my dear, saya agent Dherbs dari Brunei Darussalam.Mohon share entry awak untuk testimoni pengguna Dherbs kat blog saya.Trima kasih :)

    kualabelait,sellpromoters.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Jom Tengok!