Wednesday, June 12, 2013

Hok Aloh senang je benda ni

Teringat aku zaman sekolah menengah dulu masa study matematik pasal statistik...
bercerita tentang mod, median, min, skor z, skor t....

Aku cepat bosan bila study mate time skola dulu sebabnya aku x brape minat bab kira-kira ni...

Tapi tu la kan,,, kalau dah namanya pembelajaran sepanjang hayat.. mana-mana kita pergi akan ada yang berkaitan dengan apa yang kita belajar..

Lastly aku kena study lagi bab ni time kat U.. bab yang aku dulunya belajar main-main & time ujung2 aku malas nak paham kan dah.. tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

kat U tak boleh malas2, sebabnya????? this is my future.. in case buat main2.. then time keje kena aplikasi semula cemaner?????..jawab la kau... haaa kaannnnnnn degil sgt dlu x nak belajar..

Then,

aku pun menelaah dan terus menelaah sampai nak termuntah...

teng...teng..tengggggg

hok aloh.. sonang je ghupenya benda niii... nyesal denn x blajo bebetul dulu.. huhuhuhhhuhuhuhu

Whatever pun kira ok ape.. result maintain A time PMR and SPM..lalalalla bangga jap... PMR and SPM je kottttt... x yah bangga sgt kan... hahahahha.. peduli apa hakuuu... huhuhuhuhuhu

Malam ni exam paper for this statistik.. actually bukan paper statistik pun but paper for pengujian dan penilaian yang memerlukan penggunaan formula statistik.. yela nak jadi cikgu kena tahu analisis markah murid. And for that thing, kena la tau guna rumus statistik ni....

hahaiiiiiii.... k la tadaaaa






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Jom Tengok!