Monday, June 10, 2013

Lepas Bersalin Nak Makan Jamu Apa?

Haa selama aku manage blog ni belum pernah lagi rasanya aku share penggunaan apa jua produk yang aku guna setiap hari. Untuk kali ni, just nak share  produk yang aku pun baru je consume tapi kesan dia memang superb.. Apa dia???

Ni dia...

Ehhh terbaring pulak dia.. penat kot.. mai2 bangun2...



Jap lagi dia bangun... jap ye...

Tadaaa!!! bangun dah dia..... Gah menawan biru  mata hitamku..haha apa aku merepek ni

Tu la dia yang aku maksudkan iaitu PRODUK JAMU RATU MIRIFICA. Sebelum aku pilih untuk beli dan guna produk ni aku dah jejalan dengan pakcik google pasal produk ni. Memang bagus dan banyak manfaat dia. Apa kelebihannya ? Haa baca sini.. Aku malas nak taip panjang2.. semak ruang..haha...

So far, dah baca kan kelebihan dia? kesan dia memang superb buat aku yang baru je 3 hari guna produk ni. Aku memang x makan apa jenis jamu pun masa lepas bersalin dulu. So, badan aku jadi cepat letih, lesu, penat, x bermaya dan xde semangat. Sistem pembuangan pun jadi x lawas. Muka lagi x berseri. But after aku consume this jamu, badan dah jadi cergas, buang air besar lawas, and paling best dia dapat elak mood swing akibat kekurangan hormon estrogen. Aku kan kadang2 bad mood memanjang but now everything under control. Orang kata bagus kalau makan sekali dengan JAMU RATU DARA... but aku x pernah try lagi makan sekaligus kedua-duanya. Maybe akan try kot lepas ni...

bagi yang lepas bersalin, sangatlah elok makan jamu ni sebab boleh kuatkan semula rahim kita dan bermacam2 la kelebihan ke arah menjadi wanita sejati.. chewahhh... sayang suami kena la jaga badan.. ye x cik puan datin tan sri and bla bla bla...

Nak pic lagi?

Jum tengok dia melompat kuar dari tempat persembunyian..

Tadaa!!! keluar dahhhh.... 


Yang ni masih baru belum bukak lagi plastik cover dia tu haa... but yang dalam lupa nak amik gamba.. tapi takpe pakcik google ada amik je. Nah tengok dalam dia,

Look!!! taht capsule yang warna seakan-akan peach tu.. Tu la dia jamunya...

So, sesiapa yang liat nak makan jamu takut pahit dan sebagainya tu, aku suggest consume la JRM ni sebab xde rasa pun. Everything inside that capsule..

Ok >_<..... x sabar nk tgk hasilnya dalam tempoh sebulan..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Jom Tengok!