Tuesday, June 11, 2013

Baju Raya Tahun Ni Macam Mana????

Dalam sedang aku buat kerja-kerja sekolah.. hehe kerja-kerja universiti la.. cam pelik je.. whatever la... aku terfikir pulak pasal raya.huhuhuu.. even lama lagi.. dalam 2 bulan lagi kot.. Tapi sekarang pejam celik pejam celik kejap je tu..

Anyway bila cerita pasal raya mesti duk pikir nak beli dan nak tempah baju yang macam mana kan? Lagi-lagi perempuan banyak pilihan fashion sekarang ni. Tinggal tengok poket je cukup ke tak cukup nak beli.. So far tahun lepas baju kaler biru and oren.. How about this year??...

Memandangkan aku dah lama tak pakai and beli baju kaler kuning, maybe this year that colour akan jadi pilihan aku untuk cari baju.. Cukup ke satu pasang???..huhuhu nak beli lebih bole?? mestilahh boleh kannn...

dulu aku x berapa minat kaler ni tapi tak tau kenapa lately aku jadi minat... ermmm apa lagi yang best ye?? ada cadangan x??

Orait i know, lagi satu aku nak yang colour agak trendy sikit..maybe hijau zamrud.. kaler ni memang takde langsung dalam koleksi wardrobe aku... eermmmm balik ni boleh dah cari rasanya... hijau zamrud tu macam mana? alahai korang ni...

macam ni ha..

Lawa kan potongan baju ni?? peplum.. yes peplum.. fashion paling popular zaman kini... Ni la kaler hijau zamrud


Kalau fashion macam kat sini... lawa jugak kan..lagi2 yang kuning tu.. ermmmm... hehe nanti mesti kena grab 1... i dun care!!!!..

Ok, kau gembira aku tertawa, jum ceria bersama.. daaaaa... senyum sampai telinga =))))))))



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Jom Tengok!