Tuesday, May 28, 2013

Tak Nak Dah Bersalin Bulan Puasa

Pejam celik pejam celik dah tak lama dah semua umat Islam akan menyambut kedatangan Ramadhan Al Mubarak.. Hari bagi seluruh umat Islam di seluruh dunia..

Untuk kali ni aku nak imbas kembali sorotan kenangan aku tahun yang lepas di mana pada masa ni tengah sarat nak masuk ke trimester ketiga...

Untuk dipendekkan cerita, once je dah bulan puasa aku sempat puasa 5 hari je and lepas daripada tu aku tak puasa dah. Stop fasting sebab baby dah pun uwekk uwekk keluar dengan selamatnya...

Makanya, 25 hari la aku kena menggantinya.. Arghhh parahhh nak mengganti.. Sabau jela..

Mana taknya selama ni paling lama pun dalam 12 hari lebih kurang la.. Inilah paling lama.. Aduhai, semoga Allah memberi kekuatan pada aku untuk menghabiskan baki yang tinggal bape hari je lagi..

Taubat dah nak elak waktu bulan puasa. In case mengandung lagi.. Erkk?? mengandung lagi?? ehehe sabau2 la ye.. Bukan sekarang..huhuhuhu...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Jom Tengok!