Sunday, March 24, 2013

DEMAM PENAT ATAU MERINDU??

As salam

Dalam keadaan lemah badan masih lg aku larat nak ngadap blog ni. Nak baring je mamanjang penat kot.. So, amik masa seketika untuk update yang aku rasakan perlu. Actually sekarang ni aku dilanda demam yg x brape nk dmam.. caner tuhh????????.. haa bdn bisa tapi nak kata badan panas x jugak la.. kadang2 je but badan still rasa lemah.. Sebelum ni memang banyak kerja ladang yang dibuat. Adakah penat berladang atau kerinduan sebenarnya?? Pada siapa? mestilah pada keluarga tersayang kan.... 

Tak aku nafikan bila menjelang seminggu atau nak masuk minggu ke 2 lepas akubalik dari rumah mesti aku akan selsema ke batuk ke demam ke,, & all of this gara-gara aku terlalu rindukan Iwan, anak kesayangan yg duduk berjauhan. Yang aku perhatikan bila sahaja aku balik rumah semua sakit ni tak ada pun. To be conclude, my son is actually a therapy for me... 

Bila mendengar suaranya terasa sangat rindu. Ingin tangan mencapai tapi tak kesampaian. Whatever pun bagi kat luar sana yang mengalami situasi yang sama berdoalah supaya Allah melindungi insan yang kita sayang. Hanya dia pelindung terbaik untuk kita. Tiada yang lain. 

p/s : tomorrow got a test for research study. x buat ulangkaji pun lagi, huhuhu bajet pandai betul la :-P,,,panjang benar notanya sampai aku ngadap pun mulut nak menguap je bukan otak nak menangkap... huh!,, ehhh jangan mengeluh..jangan mengeluh!! gambatteh kundasai eyka nehh,, yeahhh... 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Jom Tengok!