Friday, March 28, 2014

MAJLIS TAUTAN KASIH : "Romantic Glamour"

Ahlan wasahlan to next entry. hehehe
Seperti yang dijanjikan aku akan update pasal Dinner yang program aku jalankan malam tadi...

It looks happening eventhough there are some weaknessess. Whatever pun during the night i see everyone enjoy their night.
 

Props yang diorang buat pun cantik. MC ok cuma aku rasa macam diorang x double check text diorang. Panggil student final year but nak bagi sijil for AJK pelaksana yg rata-rata junior 1st year. Tak ke pelik. Sebutan pun ada yang salah. Kalau perkataan biasa ok la but nama Timbalan Dekan boleh silap sebut. Aiyo. Maybe need more practise next time. Anyway they all had tried their best. Belajar dari kesilapan kan. 

Malam tu aku dress up sederhana je. Long dress with black red colour and got some corak kerawang bunga-bunga in the middle of it. Aku padankan dengan shawl 2 tone dark choco and light choco....

See, meriah tak dengan belon warna warni bagai. Sorry ada kekaburan sikit pada gambar. Baju ni my hubby sebenarnya yang sponsor. On that time nak beli baju kaler biru + peach sikit pada dress but it doesn't suit on me macam jatuh sikit pada bahagia pinggang so nampak kelakar. Makanya hubby suggest dress ni katanya nampak lagi sesuai. Mungkin tuah dress ni jugak aku berjaya rangkul award 

"MRS Romantic Glamour".. 



OMG!!! Terkedu aku masa dipanggil nama. Apa yang romantiknya aku ni????? Ramai lagi yang vogue malam tu, aku yang diplihnya. Serius korang memang ramai yang lagi cantik tapi tu la aku cakap tadi baju ni ada tuah. One more thing, diorang anugerahkan aku dengan "ANUGERAH EMAS"..alhamdulillah..



aku pun tak tahu apa kriteria anugerah ni tapi mungkin sebab penglibatan aku dalam banyak program dan pointer pun efek jugak kot. Agakya la. Andaian aku je.

Cuma yang kurang bertuahnya sebab tak dapat cabutan bertuah..ekekeke..
Banyak sourvenir diorang bagi.  Ada 2 bags. Tak buka lagi so tak tahu dalamnya apa. Lastly kitaorang nyanyi lagu doa perpisahan. Aku tak rasa sedih pun. Haha tak ada perasaan. Bukan apa sebab masih akan jumpa diorang. Maybe time konvo nanti kot berjuraian air mata. Huhu. 

Ok u olls. Selamat Maju Jaya.











No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Jom Tengok!