Thursday, October 18, 2012

TEST..TEST..TEST

Sepanjang minggu ni aku agak sibuk dengan ujian yang bertalu-talu. Lepas satu datang satu lagi, habis teori ujian amali.. Letih rasanya tapi apakan daya dah namanya tanggungjawab kena hadapi. Pengajian tinggal berbaki setahun lebih je lagi. Makin berlalu masa aku makin merasakan banyak yang telah aku perolehi untuk menjadi seorang bakal guru. Namun semua itu belum cukup untuk bekalan aku di masa akan datang. Usaha tetap perlu dilipat gandakan lagi agar matlamatku untuk menggenggam ijazah dgn kepujian kelas pertama tercapai. Nampak sukar tapi jika diusahakan pasti beroleh kejayaan. Dengan sokongan suami dan anak tempat aku bermanja, aku menjadi kuat untuk menghadapi semuanya. Semoga Allah mengurniakan petunjuk dan hidayah-Nya secara berterusan agar diri ini tidak hanyut, lalai dan leka pada permainan duniawi. Buat suami yang sentiasa memberi dorongan dan sokongan yang tidak berbelah bagi. Terima kasih dari isterimu. Aku nantikan kepulanganmu ke tanah air pada hujung bulan ini.. Semoga selamat hendaknya.. Amin

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Jom Tengok!