Thursday, December 23, 2010

DAH JADI DAH...

      Salam mesra semua...
      Untuk entry kali ini saya dah janji kan nak bagi tau pasal ayam masak kurma yang saya bakal masak tu.. Nak tau tak masakan tersebut dah pun jadi.. selera je semua orang makan. Suka saya tengok bila makanan yang saya masak tu habis dimakan sampai menilat jari.. Satu yang saya nak persoalkan kenapa ye orang yang masak selalunya tengok orang makan je dia dah kenyang?....
      Bila saya sendiri yang masak mesti rasa macam tu.. umm memang lumrah kot.. sebab bila kita yang masak kita tengok semua bahan2 tu dah rasa kenyang.. So, xde la excited sangat nak makan.. Tapi bila my mom yang masak. siap bertambah-tambah.. huhuhu.. Nak tau tak saya sempat tau amik gamba.. Kapada yang nak resepi tu nanti saya bagi ye.. dun worry...
       Okay la dah malam.. Malas nak celoteh panjang... wassalam..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Jom Tengok!