Monday, May 28, 2012

Set Berpantang Yang Mana Pilihan Hati?

Salam semua..
hye u all.. & kpd yg mommies to be, camne? shat? baby? ok?.
Now, i dah pun masuk 30 minggu pgnant.. sekejap je da tiba 30 week. tngal tngu lg 10 week..
Tadi aku baru je wat full payment utk set berpantang.. untuk pantang kali ni aku guna produk Shaklee.. (cehh macam pnah pantang je sblum ni padahal ni la first time..hihi)
Banyak dah testimoni tentang produk ni yang aku baca, semua bagi reaksi yang positif. So, dari situ tergerak hati nak guna produk ni.. Lagi pun produk ni bukan jamu, so boleh la aku makan on time & x risau kalau tetiba baby kena jaundis atau sakit kuning (harapnya x la kannn...)
Kalau bukan jamu apa dia????
Haa dia supplements atau vitamin tambahan yg mmg diperlukan tubuh..
Aku nak cakap panjang2 pun aku lum try lg produk ni, baru jer order, esok lusa mungkin sampai la kot..
Memandangkan dalam minggu2 akhir ni aku kerap kena kejang kaki & sembelit!! maka aku sgt2 perlukan supplement tu.. nak tau apa dia?? tunggu la next entry aku bagi details pasal produk ni k..
Baru balik kuliah ni, aku penat sikit tapi masih sempat update blog ni.. cuma x larat nak citer panjang2..
anyway HAPPY MONDAY!! smile =))

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Jom Tengok!